Agència de Col·locació

Des de la nostra Agencia de col·locació (ID:0900000238) volem realitzar intermediació laboral entre els usuaris,  els nostres centres/entitats col·laboradores i les empreses,  que tingui com a finalitat proporcionar a les persones una feina adequada a les seves característiques i  a les empreses els treballadors millor qualificats.

Que oferim des de l’agència de col·locació:

Pels nostres candidats

• Assessorament: Personal qualificat ofereix ajuda o bé formació sobre com s’ha de fer un currículum vitae i com anar a una entrevista de feina.
  • Orientació: Fem pels nostres candidats un cribratge d’empreses on creiem que el seu perfil pot ser més
  • Prospecció comercial: Des de l’associació i a través del nostres centres / entitats col·laboradores disposem d’una amplia cartera de clients que pretenem ampliar per donar sortida a totes les necessitats dels nostres candidats.
  • Selecció de personal: Quan l’agència rep una oferta de feina, fem criba curricular per veure quins perfils es poden adaptar millor, a partir d’aquí fem una entrevista on es valora actituds i aptituds dels candidats.
  • Anàlisis del lloc de treball: Un cop seleccionat el candidat i previ a la seva incorporació se li proporciona una descripció detallada de les tasques a desenvolupar i del lloc de treball.

Pels les nostres empreses

• Orientació i assessorament: Volem ser un partner pel nostre client per tant l’assessorament i l’orientarem en matèria de legislació laboral sobre els beneficis que pot obtenir, per això farem una anàlisis per veure quina pot ser la millor opció en cada cas.
  • Selecció de personal: Valorar en cada cas quin és el perfil professional que millor s’adapta a les seves necessitats, Li entregarem al client un informe del procés de selecció.

Per inscriure’s a l’Agència de Col·locació descarrega’t aquest forumulari:

i envia’l a maite@associacio360.cat